Effektivitet!

Jag känner mig så effektiv! Sitter kvar i skolan efter den allra sista presentationen som några i klassen nu har hållit. Har suttit och skrivit på min labbrapport och det går verkligen undan! Känner mig lite säkrare nu när jag skriver än tidigare och det är faktiskt till och med roligt att skriva! Jag har läst på lite om det jag ska skriva om (man ska förklara en massa begrepp och om hur man utför vissa metoder) så det känns bra! Jag har massa underbara klasskamrater som man kan bolla idéer med och som stöttar en. Vi samarbetar verkligen, trots att i skriver varsin rapport. Men det är så kul att man kan fråga dem om hjälp och att de gärna hjälper till och förklarar det jag inte förstår. Samma som att jag älskar att hjälpa dem med saker som jag förstår, men som inte de än förstår. Hade skrivit ungefär 200 ord innan jag satte mig för att skriva och är nu på 992 efter en timme. Rapporten kommer bli ungefär 8 sidor och jag är ännu bara på 1,5, men det går ändå undan! Jag ska träna ikväll och sedan åka hem. Åker inte till killen eftersom jag inte hinner plugga om jag åker till honom. Vi går och lägger oss väldigt tidigt hos honom eftersom han ska upp så tidigt. Jag börjar visserligen 9 men behöver inte gå upp lika tidigt som 5... Så jag hinner plugga lite ikväll! Ska satsa på att skriva klart den inom de närmsta dagarna. Tentan är på torsdag nästa vecka och jag måste verkligen börja plugga på den. Jag kommer därmed inte träna någonting den närmsta veckan förutom idag. Inte förrän jag är klar med tentan iallafall. Sedan ska jag nog ändå försöka ta mig in till gymmet och träna innan och efter jul. Och sedan flyttar vi! Det är bara 21 dagar kvar. Tre veckor! Helt sjukt vad tiden går fort. Och jag längtar verkligen! 
 
Nu ska jag ta och äta min mat som jag har värmt innan jag åker till gymmet och cyklar, tränar ben och axlar. 
 
 
Har tjatat på min kille att jag vill ha choklad vid ett visst tillfälle under månaden. Han köpte ingen choklad, men han köpte glögg med chokladsmak! Tyckte dock inte att den smakade så mycket choklad, men varm i kroppen blev jag allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0