Flytt!

Imorgon ska jag flytta! Släp är bokat och jag har snart packat ner allt. Försöker organisera det på ett så bra sätt som möjligt så att jag vet var jag lägger alla grejer. Lite nervöst och spännande. Men det kommer gå bra! Det kommer även vara ett stort steg för mig och min kille att flytta hop, men jag vet att vi kommer klara av det! Trodde aldrig att jag hade så mycket grejer som jag har heller. Kläder och lakan tar ju så otroligt stor plats också! Ska försöka sortera en massa samtidigt också och slänga en del grejer så att jag slipper det senare. Vi har redan slängt min soffa, skrivbord och byrå. Alla gamla och trasiga. Otroligt skönt att börja om på nytt i en ny lägenhet med nya fina möbler! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0