Första arbetsdagen!

Idag var det dags för första arbetsdagen! Var lite nervös innan, visste inte riktigt hur mycket jag fortfarande kunde inom matematiken. Jag har läst så otroligt mycket naturvetenskap så det är svårt att inte försöka förklara på sin egna nivå. Man måste anpassa sig efter elevens kunskaper, inte det lättaste faktiskt! Jag själv tycker att man måste kunna mycket mer för att förstå vad saker och ting egentligen handlar om. Men det gick bra och kändes bra. Jag blir förhoppningsvis bättre på att anpassa mig efter elevens kunskapsnivå också. Tar nog lite tid att vänja sig dock. Detta var dessutom mitt första arbetspass. 
 
Det var ett helvete att ta sig ut till eleven också. Blåste och regnade riktigt ordentligt! Försökte kolla på GPSen på mobilen samtidigt som jag höll i ett paraply som höll på att blåsa iväg. Sjukt hur starka vindarna är! Men nu är jag i alla fall hemma och ska äta mat. Har även hunnit handla! Är ledig imorgon så jag ska nog ta och spela lite Starcraft ikväll med klasskamraterna. I helgen ska jag nog försöka få med killen också. Hade varit riktigt roligt! 
Tränade inte idag eftersom att jag inte hann. Och det var nog tur! Har träningsvärk överallt så det är skönt att vila kroppen lite. Däremot tränar jag imorgon och på söndag. 
 
Dags att äta lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0