Gårdagens utekväll

Jag och killen gick ut igårkväll med våra kompisar. Vi satt en stund hemma och drack innan vi åkte in till stan. Drack inte alls mycket, men alkoholtolerans nu för tiden är sämst. Jag dricker nästan aldrig längre. Drack bara en cider när vi var ute och slösade inga pengar alls, förutom 20 kr till garderoben. Snacka om billig utekväll! Och det var en lagom rolig utekväll. Vi gick dock rätt tidigt, redan innan 12 och var hemma efter ett. Trots att jag knappt drack något vaknade jag upp helt bakis. Illamående, huvudvärk och snurrig, yay! Men det försvann fort efter att jag tagit en värktablett, druckit vatten och fått i mig mat. Har försökt skriva labbrapporten hela dagen också. Det har inte gått så bra. Jag har mest suttit och letat upp vad man använder vissa lösningar till och hittar verkligen ingenting! Det tar dessvärre sjukt lång tid. Men bara att köra på och hoppas på att jag blir klar ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0