Hundvakt!

Jag är så sömnig! Sitter och halvsover och skriver samtidigt. Usch! Åt frukost förut och kollade på Doctor Who. Riktigt mysig serie faktiskt! Och gillar att avsnitten är så korta. Det är inte heller en sak som händer varje gång heller, utan "berättelsen" dras ut över flera avsnitt. Många serier som exempelvis Smallville och Fringe (för att nämna några) har bara en händelse per avsnitt. De hänger liksom inte ihop på samma sätt. Här avslutar de med en cliffhanger och man måste nästan bara se nästa avsnitt direkt. Jag har redan sett 9 avsnitt, av 42! Kommer ta en evghet att kolla klart hela första säsongen. Men det är skönt att ha en serie att kolla på och som inte tar slut.
 
Kollade buss förut till tjejen ska till senare. Trodde att jag bodde superlångt bort och att det skulle ta 1,5 timme att ta sig dit. Men uppenbarligen tar det bara 30 minuter? Senast när jag åkte från stan tog det dock över en timme. Inte så roligt! Men eftersom jag åker hemifrån kommdet de gå mycket snabbare! 
 
Det känns som att jag har skrivit för mycket på rapporten. Den ska vara max 8 sidor och jag är redan uppe i 6,5 sidor... Och då har jag inte skrivit klart resultatet, diskussionen och abstract! Jag får se om jag kan banta ner den lite sen...
 
Jag passar min mosters två små knasbollar! Det går rätt bra för de sover nästan hela tiden!
 
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad söta :)

Svar: Tack (:
Chaiel

2013-12-19 @ 16:29:04
URL: http://emelielarssonjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0