Kaos

Det rullar på! 6 lådor är packade samt två stora sopsäckar. Packar täcken, kuddar, lakan och handdukar i sopsäckar eftersom att de bara tar sån stor plats. Tycker det är lättare att bära sådana. Har märkt varje låda extremt noga också så att jag hittar allt jag vill ha. Har ingen aning om hur jag ska packa mina böcker dock. De är otroligt tunga, väger ton! Speciellt alla mina kursböcker.
 
Det är så mycket att komma ihåg och tänka på just nu. Min hjärna är totalkaos! Men jag gillar det faktiskt! Får mig att inse vilken otrolig kapacitet min hjärna har också. Eller egentligen allas hjärnor! Man kan faktiskt mer än vad man tror. Och hjärnan har mer kapacitet än vad man tror, men man måste utmana den med jämna mellanrum! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0