Krångel

Hela kroppen värker! Igår tränade jag biceps och rygg. Hade rätt mycket tid över så jag tränade mage också. Så otroligt skönt när man har mycket tid på sig att träna och kan gå igenom varje kroppsdel ordentligt. Däremot gillar jag inte när det är mycket folk på gymmet. Varje grej man vill använda är upptagen! Så det var tur att jag hade mycket tid på mig igår. Och det känns verkligen i kroppen idag.
Testade även en ny proteinbar där också. Med peanut butter and jelly... Det var skumt. Den var både söt och salt på samma gång! Lite som saltlakrits, förutom att det inte var någon salmiak i. 
 
Ledig idag. Men kan inte sova eftersom att det är några elektriker här som ska sätta upp lampor lite här och var. Men jag har mycket plugg att ta tag i! Dessutom har jag försökt installera Starcraft 2 i ett par dagar nu. Först fick jag inte ner installationsfilen. Sedan kom jag på att jag redan hade en på datorn, så jag startade den. Efter några (många) timmar var spelet nere, men när jag skulle starta det saknades en fil. Hittade inte heller programmet bland mina appar (man kan få upp en lista över appar och program som är installerade på W8), och när jag försökte avinstallera det så hittade jag den inte i listan över installerade program i kontrollpanelen heller. Och ändå hade allt minne försvunnit.. Hittade mappen för Starcraft på hårddisken, raderade och laddade ner installationsfilen från Battle.net igen, vilket fungerade. Laddade ner spelet, kom till 43% och då hade nedladdningen stannat. Startade om nedladdningen och den var helt plötsligt på 29%. Snacka om att bli irriterad! Att det ska vara så jobbigt att ladda ner ett ynka spel! Men, nu fungerar det äntligen så får hoppas att jag kan spela det idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0