Labbrapport

Ja, nu sitter jag här och försöker börja på labbrapporten. Det går så SEGT att börja. Det går verkligen inte. Men nu ska jag verkligen försöka! Upplägget är dock helt annorlunda från tidigare labbrapporter jag har skrivit och denna rapporten är så stor också. Den kommer liksom att vara runt 8 sidor (den får iallafall inte vara mer än det). Men det jag får göra är att läsa igenom labbhandledningen ordentligt och sedan bara börja. I can do this!
 
 
Såhär ser det ut på min skärm! Skriver rapporten i Google Drive, då slipper jag tänka på att spara och allt det där. Bara att stänga ner när jag är klar! Älskar att jag kan dela upp skärmen så med de olika apparna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0