Leeeedig!

Åh så underbart att sova! Det känns dock som att jag sover hela tiden men är trots det trött hela tiden? Jag får väl skylla på vintern och det hemska mörkret! Idag är jag ledig och ska plugga lite och spela lite. Och ikväll ska jag åka till gymmet och träna! En lugn dag med andra ord.
 
Jag vet dock inte hur jag ska skriva min labbrapport. Det är så svårt att veta hur man ska börja och vad den ska innehålla. Vi har visserligen fått en lista på grejer som ska vara med i den. Men sedan så ska den vara skriven mer som en artikel, och jag har aldrig skrivit en labbrapport som det! Nu studerar jag visserligen på en väldigt hög nivå. Sedan när jag blivit forskare så kommer jag få skriva och läsa artiklar hela tiden, så det är ju på tiden att jag lär mig det. Men ska försöka prata med kursledaren på tisdag och få klarhet över ett och annat. Två veckor tills den ska lämnas in, men hade varit skönt om den blev klar tidigare. Har tenta om 17 dagar också!
 
 
Såhär ser jag ut i vinter! Vit mössa med pälsboll av tvättbjörn, sjukt fin, köpt på NK! Grå, stickad halsduk från Lindex. Matchar mina gråa vantar som hänger ut från fickorna! Och vinterjacka, Woolrich, också köpt på NK. Varmt och mysigt! Och jag ser asiatisk ut när jag ler! Om man kollar på ögonen...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0