Nya skor!

Jag gjorde ett impulsköp idag! Jag och killen skulle ta bussen idag. Innan vi ska gå så tar jag på mig mina skor och försöker dra upp dragkedjan, men den fastnar. Ber killen att hjälpa mig, men han tog i så hårt att dragkedjan gick sönder. Och det var lika bra det! Vi tejpade med rosa silvertejp så att skon hölls ihop iallafall. Och sedan gick vi ut i "snöstormen". Jag kunde inte gå för att jag hade så ont i tårna och det var så mycket att bära. Det blåste och snöade och var kallt. När det blåser så hårt så gör det riktigt ont i ansiktet. Bussen var försenad. Allt var försenat! Jag tog bussen till Allum där jag ska byta buss, men missade min. Lyckades växla till mig en femma och kunde lägga in alla mina väskor i ett skåp och så gick jag på skojakt! Och efter att ha kollat lite och fått hjälp av de i butiken så hittade jag ett par fodrade skor i läder som knappt har klack och som är såååå sköna att gå i! De fungerar även att ha med mina inlägg. Fördelen med vinterskor är ju att de är lite större innuti så att man får plats med tjocka strumpor och allt. Och mina inlägg fick plats, även om det var lite trångt för vänsterfoten (tror den är större än höger...). Men det töjs ut, och jag är supernöjd! Bild kommer möjligtvis senare.
 
Nu ska jag fixa mat och sedan tvätta håret och åka in till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0