Så nära nu!

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. 9 lådor är nu packade och i princip allt är nerpackat. Och jag har slängt så mycket grejer! Mest papper faktiskt. Det är faktiskt skönt att rensa bland sina grejer. Jag borde verkligen göra det oftare! Om en liten stund ska jag nog ta och äta mat innan jag spelar lite. Måste tyvärr gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp innan 6 och hämta nyckeln runt 7. Jag och killen gick och lade oss runt 4 inatt och jag gick upp vid 10 så jag har varit trött hela dagen. 6 timmar är helt klart för lite för mig att sova. Så jag hoppas på att jag ska få sova lite mer nu inatt! Det är sista natten i det rum jag bor i nu. Imorgonkväll kommer jag och killen att sova tillsammans i vår första lägenhet! Längtar så otroligt mycket, och det är så nära nu! Men jag ska ta en sak i sänder, äta mat, sova och sedan hämta nycklarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0