Sjuuuk

Det var faktiskt några månader sedan jag var sjuk, men nu är jag minsann det igen! Skönt att det ändå infaller när jag ändå inte kommer träna. Men känns som att jag alltid är sjuk innan/under tentan? Jag mår verkligen piss. Lymfkörtlarna är svullna = infektion. Snuvig och allt sådant. Huvudvärk. Vill sova! Men dumt att vända på dygnet. Bättre att gå upp tidigt imorgon för att plugga istället! 
Jag är hemma hos mig ikväll. Kände redan imorse när jag var hos killen att jag inte skulle orka åka till honom ikväll. Och jag gissade rätt! Ska bli skönt sedan när vi bor ihop, då ska han ta hand om mig när jag är sjuk, och jag ska ta hand om honom! Inte långt kvar nu heller! Redan tredje advent och om snart en vecka är det ju jul!? Har varit för upptagen för att ens tänka på julen känns det som. Knappt någon julstämning hos mig heller. Inget julpynt etc. Bara min moster som har julpyntat i köket och hos sig. Men jag får pynta och mysa till det nästa år istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0