Starcraft 2

Har suttit och spelat Starcraft 2 med några klasskompisar och deras kompisar. Vi körde först 3v3 mot AI's och sedan 3v3 mot varandra. Vann första gången, förlorade den andra. Har egentligen tenta på torsdag som jag måste plugga på men jag orkar verkligen inte. Jag mår så sjukt dåligt, och genom att spela lyckades jag faktiskt glömma av det för en stund. När jag var upptagen med annat så "glömde" jag eller kände inte av att mådde superdåligt. Men nu gör jag det igen! Ska ta en värktablett och hoppas på att jag kan somna. Ska försöka gå upp tidigt och börja plugga imorgon. Jag lär få åka in till Allum och apoteket för att köpa nässpray.
Nu ska jag kolla lite Doctor Who innan jag somnar. Serien är riktigt mysig även om de överdriver lite i skådespeleriet. Doktorn verkar inte alls vara så jätte sur och "grumpy" som jag först tyckte. Lite åt det håller möjligvis, men inte helt. Helt klart värt att fortsätta kolla på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0