Starcraft 2

Har suttit en stund och spelat Starcraft 2, och hjälp vad längesedan det var! Hade glömt rätt mycket, men kom ihåg det mesta sedan efter en stund! Jag gillar inte att spela mot andra, har nästan bara spelat mot killen och han spöar ju skiten ur mig... Men nu spelade jag med en klasskamrat mot AIs och det var riktigt kul! Sitter och snackar i Skype samtidigt som vi spelar. Jag föredrar att spela med Protoss och han föredrar att spela med Terran. Tillsammans blir man ett bra team. Terran har en bra första-försvar med Protoss är lite starkare i strid. Zerg är dock snabbast på att få upp sina enheter. Men de är inte så starka, däremot är de många!

Ska spela om en liten stund igen. Det är verkligen riktigt roligt! Dock måste jag fila lite på min "krigs-teknik". 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0