Sven.

Satt och spelade Starcraft II hela kvällen igår med mina klasskamrater. Så otroligt roligt! Ibland sket det sig, ibland gick det superbra. Försöker alltid hitta en balans med motståndarna där det inte blir för svårt eller för lätt. Idag ska jag in till stan och träna också. Och har även lovat mig själv att skriva labbrapporten. Jag måste iallafall komma igång, det är det som är det svåra! 
 
Inatt har det stormat och snöat äckligt mycket. Jag gillar inte snö! Har inga vinterskor heller som jag kan gå i. Kanske dags att köpa nya? Eller så får jag hoppas på att snön försvinner och bara smälter bort. Det har även varit en kaos kring stormen också. Spårvagnar som har krockat, bilolyckor, försenade tåg, träd som har fallit. Men det verkar ha lugnat ner sig nu tror jag? Snön ligger visserligen kvar och det är nog fortfarande riktigt halt på vägarna. 
 
Men, nu är det dags för mig att äta en mysig frukost och tvinga ut hundarna i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0