Tandgnissel

De senaste nätterna har jag blivit väckt av killen eftersom att jag gnisslat tänder. Han har vaknat och väckt mig och fått mig att sluta. Inatt väckte han mig tre gånger! Jag har bett honom att göra det för man märker ju inte riktigt själv att man gnisslar tänder. Det man helt enkelt gör när man gnisslar tänder är att man spänner käken och biter ihop och drar tänderna mot varandra. I längden så skadar det emaljen och tänderna slits ner. Kan bero på stress och andra saker. Jag brukar dock inte känna av att jag är stressad? Försöker alltid undvika det så mycket som möjligt. Däremot gillar jag att ha mycket att göra på samma gång. Jag har iallafall ringt till tandläkaren för att få hjälp med det. Och jag ska redan dit imorgon! Ska även ha föreläsning till tre och sedan, prick tre, vara på arbetsintervju. De ringde mig idag, igen, och hade korsförhör med mig. Jag fick väldigt mycket mer information nu om var det låg och vilken lön man får. Och arbetsintervjun är inbokad imorgon. Ska även ut imorgonkväll! Men jag gillar som sagt att ha mycket att göra. Får dock hoppa över sista föresläsningen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0