Tandläkare och arbetsintervju!

I fredag var jag både hos tandläkaren och på intervju! 
Efter att jag berättat om mitt problem bestämde de att jag skulle få en bettskena och sedan tog de avtryck av mina tänder som jag har gjort en himla massa gånger tidigare då jag har haft tandställning. Jag kommer få hämta bettskenan redan på fredag. Skönt att få hjälp så snabbt! Sedan var det föreläsning och efter halva så åkte jag in till stan för att gå på intervju. Det var en gruppintervju med två andra, blir lite mer nervöst då tycker jag, men det kändes bra ändå. Nu ska jag bara vänta på att bli kontaktad så jag vet om jag fått det eller inte. Man vågar inte riktigt längre hoppas på att få ett jobb... Efteråt mötte jag killen i stan med äckligt lågt blodsocker. Jag börjar darra och blir extremt lättirriterad när jag inte får i mig mat. Jag är verkligen allt annat än gullig då! Vi handlade lite på systemet och Hemköp och jag mådde verkligen piss. Men vi hann köpa en Subway innan tåget gick och allt blev bra igen. Förutom att jag inte blev mätt utan ville bara ha mer... Kanske ska testa att äta den stora suben någon gång..?
 
Fått ett spännande paket från CDON!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0