Tenta- och jultider!

Sängen full av papper och Red Bull-burkar över hela rummet... det märks att det är tentatider! Jag sitter och småäter hela tiden också, inte bra! Men man har inte riktigt tid till att stå och laga middag och lunch känner jag. Sådant tar dessvärre tid. Men idag är sista dagen jag har på mig att plugga! Imorgon har jag min tenta som jag verkligen hoppas kommer gå bra. 
 
Jag åkte till killen igårkväll. Hjälp vad jag hade saknat honom! Älskar verkligen att umgås med honom, vi har så roligt ihop! Han är faktiskt min bästa vän, och det är så det ska vara i ett förhållande. Jag kommer inte få träffa honom förrän på fredag dock. Men då ska vi åka och kolla på bio! 
 
MIna föräldrar kommer snart till Göteborg också! De ska komma på lördagen och fira jul i Göteborg. Så det ska bli roligt! Jag ska även få hjälp med att slänga en massa grejer jag inte ska ha med mig när jag flyttar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0