TENTAA!

Nu har dagen jag längtat efter äntligen kommit! När jag har skrivit tentan vi har idag ska jag bara koppla bort hjärnan från allt som har med skola att göra och göra vad jag vill. Jag har visserligen tre andra uppgifter som ska vara klara i januari, men nu vill jag bara ta en paus och ha jul! Efter tentan ska jag hämta ut ett paket hos posten, handla mat och sedan åka och shoppa julklappar med killen. Jag hatar verkligen julhandeln. Visst, kul att ge de nära och kära presenter och se dem glada, men jag pallar seriöst inte att gå och trängas i Nordstan ungar som spinger härs och tvärs och andra människor som bara existerar i sin egna lilla värld och går huuuur långsamt som helst. Man bli varm, får ont i fötterna, blir hungrig etc etc. Så ja, jag hatar julhandeln. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0