The Time of the Doctor

En vecka kvar till juldagen och Doctor Who "Christmas special", The Time of the Doctor. I all julglädje kommer Matt Smith spela sitt sista avsnitt i Doctor Who som doktorn, och Peter Capaldi kommer komma in som den nya doktorn. Det är sorgligt att ta farväl av Matt Smith så tidigt. Han har ju bara varit med tre säsonger. Men han verkar vlja gå vidare och det får man respektera honom för, även om man (jag) verkligen kommer sakna honom. Jag saknar fortfarande David Tennant också liksom. Varje doktor är ju speciell på sitt sätt! Och sedan kommer Peter Capaldi in i bilden. Jag har inte sett så mycket av honom innan förutom när han var med i "World War Z". Han spelade inte någon särskilt stor roll och man har inte fått se honom spela doktorn, så det är svårt att veta hur han kommer vara. Men till hösten kommer man få se honom som den tolfte regenerationen av doktorn. Och jag längtar! 
 
Trailern till The Time of the Doctor, Christmas Special!
 
'
 
Man fick se denna bilden, på Peter Capaldis ögon i avsnittet The Day of the Doctor under 50-års jubileumet under någon sekund. Det blev tydligen en enorm hysteri med folk som skrek på biografer och andra stora samlingsplatser där man såg avsnittet tillsammans. Precis samma sak hände hemma hos mina föräldrar när jag och mina två systrar satt och kollade på avsnittet tillsammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0