Vintertid

Jag gillar verkligen inte snö! Om en liten stund ska jag ge mig av mot stan för att åka hem till killen. Jag prioriterade att göra labbrapporten istället för att träna. Ibland får man dessvärre göra sådana prioriteringar. Skolan går alltid först faktiskt. Jag har visserligen redan tränat 3 dagar denna veckan och tränat igenom hela kroppen. Och ska träna på söndag också. Så det är okej ändå! 
Hittade även ett par skor som jag hade förra vintern. De fungerar att ha med mina inlägg. Däremot är klackarna nerslitna, och snett dessutom, så det är inte så bra att gå runt i dem. Men jag ska gå och laga dem och ha dem tills jag kan köpa ett par nya, mycket bättre skor. Denna gången ska jag köpa utan klackar. Jag sprang alltid runt i klackar väldigt mycket förr. Men jag går så otroligt mycket varje dag, över 10,000 steg/dag, så klackar på ett par skor är inget alternativ längre. När jag flyttar kommer jag i och för sig bo närmare stan, med killen, så jag kommer inte längre gå den långa sträckan mellan bussen och honom, men platta skor är bara bekvämare. Klackskor är snyggt, och man får sjukt snygga ben och rumpa i det, men vem ser det när jag går i min vinterjacka egentligen? 
 
Såhär såg det ut utanför mig mitt på dagen. Och det gör det nog fortfarande också. Burr. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0