Ahlgrens bilar

Blev ingen träning idag... Upptäckte tio minuter innan jag skulle gå att mina jobbskor var riktigt smutsiga så jag var tvungen att rengöra och torka dem. Lite trist, men jag får åka och träna på tisdag istället. På onsdag ska jag tvätta och kommer inte hinna det, men på torsdag och fredag blir det också träning! Det är ändå bra att vila mellan. Då som musklerna byggs på! Skorna är nästan torra, så nu ligger jag i sängen och kollar True Blood och äter Ahlgrens bilar, fast salta. De är såååå goda! Jag ska visserligen gå om en halvtimme och möta killen i stan och sedan ta något att äta. Hinner nog kolla efter någon pocketbok att köpa också om jag har tur! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0