Blööhhh

Jag är så trött. Är som en zombie och har varit det i princip hela kvällen. Åkte in och tränade och sprang en kilometer! Lustigt att det helt plötsligt gick så bra, när jag häromdagen inte ens klarade 500 meter. Men idag pushade jag mig ordentligt! Sedan tränade jag ben. Alla olika slags övningar som finns! 
 
Trodde att det skulle bli mycket på jobbet idag, men herregud vad lugnt det var! Tog det lugnt, stressade inte och städade lite extra. Var dock som jag tidigare nämnde en zombie. Ville bara lägga mig pladask på golvet och bara sova. Kan visserligen delvis bero på att jag inte hade ätit så mycket under dagen också. Det blev mycket bättre när jag senare på kvällen åt lite mat. 
 
Nu ligger jag hemma i sängen och ska spela Civilization! Är dock trött så kanske somnar istället. Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0