Dagens fail

Är stolt över mig själv! Kom iväg till gymmet idag och hann köpa ett par skor att jobba i, som var godkända, och faktiskt sköna att gå i. 
Det var så skönt att träna igen. Senast jag tränade var i slutet av maj, nästan en och en halv månad sedan! Körde på samma vikter som förut, lite trögt, men det gick ändå, så jag har väl inte tappat så mycket. Hoppas verkligen jag får träningsvärk imorgon! Om jag inte får det blir jag besviken... Jag har börjat äta gainer igen också. Har inte gjort det när jag inte tränat på grund av att jag egentligen inte vill gå upp i vikt i fett (hade visserligen behövts lite ändå), utan bara vill bygga muskler. Jag vet att man inte bygger muskler av just gainer, den äter jag bara för att jag har en så hög ämnesomsättning, vilket innebär att kroppen förbränner allt jag stoppar i mig. Skulle jag inte äta det och bara äta som vanligt skulle kroppen inte få den energi den behöver när jag tränar. Med andra ord så äter jag det för att fettet ska stanna kvar på kroppen så att jag inte går ner i vikt istället för upp. Måste dock åka och köpa mer snart. Det börjar ta slut...
 
Efter träningen var det dags för jobb! Gick bra, inte så mycket att göra utöver det vanliga, förutom att jag failade totalt... Lyfte upp en påse med matrester när jag städade en matsal. Varpå påsen går sönder och all mat i påsen hamnar i en stor hög på golvet. Fick panik för en sekund, vad skulle jag göra nu!? Letade efter någon slags skyffel men hittade ingen. Så jag tog på mig ett par handskar och började plocka upp allt från golvet och tvättade det sedan. Typiskt mig att klanta till det... Men det löste sig tillslut! 
 
Nu är jag hemma i sängen i alla fall. Blir inte mycket till sovmorgon imorgon då jag ska tvätta på morgonen innan jag ska iväg och jobba. Förhoppningsvis hinner jag träna imorgon också. Ska verkligen försöka med det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0