Every day is leg day!

Jag dör. Träningsvärken i framsida lår är hemsk. Kunde inte springa och testade squats igen vilket inte gick alls. Testade en annan benövning och det var minst lika omöjligt. Så jag tränade triceps, biceps och bröst istället. Och magen! 
Ska jobba ikväll vilket jag känner att jag är alldeles för trött för nu. Förhoppningsvis piggnar jag nog dock till senare ikväll. Annars får jag ta en kaffe på jobbet! Hoppas att det inte blir så mycket att göra idag, så att jag slipper stressa...
Och nu; sova, serie eller bok? Vill helst sova, men ska nog inte förstöra mina nya sovrutiner. Lär väl inte somna ikväll om jag sover nu. Så ska nog se klart True Blood som jag började kolla på igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0