Game of thrones!

Somnade innan 5 på morgonen igår/idag. Var inte trött överhuvudtaget, vilket jag borde varit efter att ha jobbat och sprungit runt som en galning på hotellet. Men nu är jag iallafall vaken och ska alldeles strax klä på mig och fixa mat innan jag åker och tränar. Idag ska jag försöka springa, och komma på ett bra sätt att springa längre än 500 meter... Och sedan ska jag träna benen. 
 
Jag läste ut min bok Katedralen vid havet igår. Så underbart bra! Den är dessutom oförutsägbar; det man inte tror ska hända händer. På vissa ställen spännande, på andra ställen mindre spännande, men så brukar det vara i böcker. Idag ska jag försöka påbörja första boken i Game of Thrones-serien. Köpte boken på engelska dessutom, främst för att jag vill hålla igång min engelska eftersom att jag behöver den både när jag jobbar och när jag pluggar. Brukar gå segare för mig när jag läser på engelska, men förhoppningsvis kommer jag in i det snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0