Godmorgon!

Lyckades faktiskt sova rätt länge idag. Gick upp 11! Jag vaknade visserligen några gånger när min moster gick genom mitt rum, men jag lyckades somna om direkt. Det var dock inte kul att resa sig upp ur sängen. Har ont i hela kroppen! Det är ändå rätt skönt ändå. Och idag ska jag ändå bara ligga i sängen och inte göra någonting på hela dagen så det gör ingenting. 
 
Imorgon ska jag gå ut och fira min födelsedag med ett par kompisar. Kommer bli en liten reunion med några tjejer jag umgicks med i gymnasiet. Ska bli kul att få träffa dem igen! Blir nästan helt "girls night out", förutom att min kille ska med och en annan tjejkompis kille ska med. 
 
Jag avinstallerade Starcraft II innan jag åkte till Frankrike för att få plats med ett par serier på datorn att kolla på. Ska nog installera det igen, är riktigt sugen på att spela det. Om inte annat ska jag spela Don't Starve. Jag har lyckats överleva i 28 dagar redan! Och fler ska det bli. När jag har hittat en bra lägenhet att flytta till ska jag köpa en stationär dator jag kan spela på. Lär nog köpa killens om han köper en ny. Den är rätt grym, men hårddisken är för liten så jag får nog köpa en större till den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0