Hemkommen!

Puh, äntligen hemkommen från jobbet! I början fick jag panik, var så mycket att göra! Men sedan flöt allting helt plötsligt på riktigt bra, och så fortsatte det hela kvällen. Lite ont i fötterna dock. Springer runt överallt hela tiden. Satt inte ner en enda gång på 6 timmar! 
Påväg till jobbet, och hem också för den delen, läste jag min bok som jag håller på med nu. Den är verkligen hur bra som helst! Längtar efter att få öppna den igen! Ska nog faktiskt läsa den en liten stund till nu och sedan spela lite Civ V! 
Jag har lyckats vända på dygnet nu så jag vaknar och somnar alldeles för sent. Men aldrig ska något vara bra... klagade på att jag somnade och vaknade för tidigt förut..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0