Ledig dag!

Igår åkte jag hem till killen efter jobbet. Tränade till och med igår och klarade 80 kg i benpress! Dock fick jag ont i knäna och körde på 70 istället sen. Jag ska nog köra mer benspark och träna upp musklerna runt knäna innan jag kör 80 igen på benpressen... Jobbigt att man måste träna upp alla andra muskler runt omkring än de man vill träna, men det är väl på sätt och vis bra! 
Vi åkte in och tränade idag igen, men då blev det bara armar, och fick hjälp med en ny övning att göra för att träna biceps. 
 
Efter träningen åkte jag hem och har spelat sedan dess. Civilization V är så otroligt roligt! Satt uppe till tre igårnatt och spelade det. Killen satt visserligen mest och spelade det eftersom att han ville testa det, och självklart fastnade han...vid min dator! Förhoppningsvis köper han det också i framtiden, men med originalpriset blir det rätt dyrt. Men man kan ju alltid hoppas på att den kommer ut på rea igen!

Kommentarer
Postat av: Linda <3

Vad duktig du är med träningen :-) Så skönt efteråt, kör du mest styrka och så elr?

Svar: Haha tack! :) Dock slarvar jag lite mycket, tränar bara 3 gånger per vecka =/ Ja, kondition är inget för mig och inte heller pass. I och med att jag är så smal och underviktig så vill jag få mer muskler på kroppen. Går inte att gå upp i vikt i fett så får satsa på muskler istället! :D
Chaiel

2013-07-15 @ 22:21:04
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0