Ledig!

Nu är jag ledig i fyra dagar, och det är så skönt! Inget jobb förrän på tisdag! 
Åkte till killen efter jobbet igår, det blev nämligen ingen utgång eftersom våra kompisar bangade. Hade varken med mig dator eller träningskläder till honom, dessvärre, så jag skaffade Netflix och kollade på Doctor Who. Har inte sett den serien innan, började faktiskt igår. Har haft Netflix innan ett tag, men vi sade upp det när det var så mycket med tentor och skola så att vi inte ens hann kolla på det. Men nu har jag det igen!  Doctor Who verkar än sålänge ganska bra, men ska kolla mer innan jag säger något! 
 
I eftermiddags får jag ett sms av mamma (som bor i Stockholm) där hon skriver: "Vi är påväg hem till dig nu!" 
Huh, sedan när!? De har tydligen helt plötsligt bestämt sig för att åka ner till Göteborg och hälsa på. Gick till dem vid 9 (de bor hos min mormor som bor 10 min från mig) och fick mat och hade det trevligt. Gick hem någon timme senare och sitter sedan dess hemma. Civilization ikväll kanske? 
Imorgon är det 50 års kalas! Ska ha på mig en fin klänning jag har köpt. Kommer bli roligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0