Ledighet <3

Så skönt att vara ledig i två dagar innan jag ska jobba fem dagar i rad. Så idag och på tisdag är jag ledig. Skulle vara ledig igår med och hade planerat att åka och träna med killen. Men de behövde tydligen hjälp på hotellet eftersom det nästan var fullbokat. Att göra "nattningar" på alla rum på hotellet tar runt tre timmar för en person. Och då hinner man inte med alla andra sysslor man ska göra också. Men när vi var två tog det bara en och en halv timme och med allt annat som skulle göras också! Kunde åka till killen ändå efter jobbet eftersom att hans mamma kunde hämta mig i Ytterby.
 
Nu är jag iallafall ledig och ligger och solar. Varmt! Men det är underbart. Har kollat lite Dexter, men det är nästan för ljust ute så jag ser ingenting på datorn när det är mörka scener i serien. 
Idag ska jag iallafall träna. Vad som än händer!
 
Min mosters två chihuahor som solade med mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0