Morgonpigg...!?

Kom hem från en liten stund sedan. Åkte till killen igårkväll när han hade slutat jobba. Känns lite konstigt att ha umgåtts konstant i två veckor och sedan helt plötsligt så har ingen av oss tid på grund av att vi båda jobbar. Jag jobbar när han är ledig och tvärtom. Jag jobbar dessutom så sent på kvällen (till 23) så det är ingen idé att jag åker hem till honom då. Det går inte ens buss...Men som tur är hinner vi iallafall ses inne i stan, och så tränar vi ändå tillsammans. 
 
Nu ska jag spela lite Don't Starve. Har inte installerat Starcraft II än men får väl göra det snart. Jag är konstigt nog rätt pigg just nu, men jag blir nog tröttare sen. 
Ikväll blir det utgång också! Längtar så! Jag ska nog ha på mig ett linne jag köpte i Saint Tropez med ett par militärfärgade shorts. Förhoppningsvis är det inte för kallt ute, så att det går att gå i shorts. Jag får annars ta med mig ett par extrabyxor att ha i väskan. Ska dessutom gå ut i högklackat, men tar med mig mina converse i handväskan! Vakterna på krogerna jag går till frågar alltid om de får kolla i väskan, så att jag inte har med mig egen sprit in. De frågar alltid om jag ska flytta hemifrån eftersom att min väska är så full med massa grejer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0