Ouch...

Det intensiva, hårda magpasset igår har gett resultat! Kunde knappt resa mig upp ur sängen imorse! Idag tar jag därmed ledigt från att träna. Delvis också för att jag inte hinner, jobbar vid 5 och måste hem och hinna äta innan. Äter hellre bra mat hemma än ingenting alls/onyttig snabbmat. Ikväll åker jag till killen igen efter att jag slutat jobba. Vi lär åka in imorgon och träna istället. Men det är faktiskt bra att vila, har trotsallt tränat tre dagar i rad. 
 
Idag har tredje säsongen av Suits kommit ut! Hinner inte kolla på första avsnittet innan jobbet, men ikväll så! Natten till idag satt jag och killen och spelade till 4 på morgonen! Jag satt och spelade Civ V (som vanligt) och kollade samtidigt på True Blood och Dexter på hans iPad. Hängde väl inte med helt, men jag brukar faktiskt spela spel på mobilen eller äta samtidigt som jag kollar på serier med den anledningen att jag inte gillar att inte ha något att göra. Jag vill inte bara sitta still och kolla...
 
Nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0