Running around!

Sprang runt i stan hela dagen idag! Killen började jobba 11 så jag åkte och tränade ben och sprang lite. Observera lite... Helt sjukt hur dålig min kondition är! Jag får håll nästan direkt också, så jag ska nog vänta några timmar med att träna efter att jag har ätit. En teori varför man får håll är för att man ätit för nära ett träningspass. När man då tränar (främst kondition) får man ont i sidan/buken på grund av syrebrist. Magen behöver blodet för att bryta ner maten, men vid träning är blodet i exempelvis benen istället. Och man får ont. Detta är dock inte vetenskapligt bevisat, men det är en teori som jag verkar tycka stämmer. Men sedan är alla människor olika också! 
 
Efter träningen träffade jag en kompis som behövde sällskap till klockan fem eftersom han skulle med tåget till Karlstad. Vi gick runt lite överallt och jag hittade en navelpiercing som jag köpte på Tribe! Köper aldrig piercingar i andra butiker än piercingstudios. Är väldigt noga med vad för sorts metall det. Kirurgiskt stål och titan är bäst att använda. Kirurgiskt stål innehåller nickel, men enligt Barbarella ska så lite nickel släppas ut vid nära kontakt av huden att det inte märks av. Titan är därmed aningen bättre. 
 
Efter vi var på Tribe hittade vi Science Fiction Bokhandeln på Kungsgatan där den aldrig har varit förut! Blev riktigt positivt överraskad och gick in direkt! På nedervåningen hade de miljoooner av böcker. Paradiset!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0