Sääääng!

Äntligen har jag kommit hem och bäddat ner mig i sängen! Är helt slut, och dödshungrig! 
Var inne i stan tidigare idag innan jag skulle jobba. Kollade aldrig efter någon bok att läsa som jag hade tänkt... Men å andra sidan träffade jag killen och gick runt lite på NK och kollade in rean. När han sedan åkte för att träna så mötte jag min lillasyster i stan (och hennes två kompisar) och åt Subway. 
 
På jobbet idag pratade jag nästan bara engelska med gästerna. Bor flest internationella gäster där nu. Jag var till och med så inne i det att jag började prata engelska med ett par svenskar! Kändes lite halvt pinsamt, men ändå bra att jag kan använda språket! 
 
Nu ska jag kolla klart på mitt True Blood avsnitt och äta något lätt innan jag ska sova. Har ingen speciell tid att passa imorgon så jag kan sova hur länge jag vill! Dock ska jag träna imorgon och sedan jobba, men det är ändå senare på dagen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0