Skopanik...

Förstår inte varför jag ska vakna så tidigt hela tiden för. Vaknade runt 8 och har vaknat vid den tiden (till och med tidigare) ända sedan jag blev ledig. Jag vill sova länge, som när jag var yngre, men nej... Börjar väl bli gammal? 
Jag har precis ätit lunch och duschat nu. Ska iväg och kolla skor och sedan träna. Kanske lite onödigt att duscha innan träningen.. men det är så skönt och avkopplande! Kände mig lite ofräsch också... Mina skor jag har haft på jobbet är tydligen inte godkända heller. De har snörning och man får inte ha det. Det ska typ vara ballerinaskor... Dock hatar jag ballerinaskor och kan verkligen inte ha sådana. Mina fötter ser så beniga och äckliga ut i dem. Men får väl hoppas att jag hittar ett par som sitter bra. Och som jag kan springa runt i flera timmar med...
 
Har ett bra mattips. Tortellinis med tomatsoppa. Så gott! Jag brukar koka halva paketet tortellinis, och sedan en halv burk tomatsoppa som jag äter dem tillsammans med i en skål. Enkelt och snabbt att tillaga när man har lite bråttom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0