Sovdags!

Äntligen hemma från jobbet! Var en lugn kväll och inte alls mycket att göra, så jag ställde mig och putsade ett par dörrar... Gillar inte att sitta still och inte ha något att göra, så det var lika bra!
Tränade innan jobbet och sprang 1,5 km. Hade nog klarat mer, men jag får håll nästan med en gång, vilket gör att jag inte orkar fortsätta. Det gör ju jätteont? Sitter och läser på lite om konditionsträning nu också och ska nog testa lite nya grejer imorgon. Tränar nog ben också då. Killen ska jobba 11 och vill att jag ska träna med honom innan, så jag ska visst upp innan 7 imorgon! Blir till att sova med en gång, hur nu det skulle gå till... Men det är väl på tiden att vända tillbaka dygnet? 
 
Har dessutom fått ytterligare jobbtider de tre kommande veckorna, vilket är riktigt skönt. Har dock nästan jobbat bort hela sommaren känns det som.. Men var visserligen i Frankrike på semester! Längtar nästan till att plugga igen faktiskt. Goa klasskamrater och två timmars föreläsning - det kan man kalla semester! Och det finns ju inget bättre än att lära sig massa nya saker! 
 
Nej, sova var det! Började ösregna precis, och det är så mysigt! Ska nog läsa lite i Game of Thrones och lyssna på klassisk musik innan jag går och lägger mig. Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0