Västtrafik...

Det var meningen att jag skulle träna idag på förmiddagen efter att jag lämnade killen på jobbet, men när jag kom till Brunnsparken gick inga spårvagnar alls. Totalstopp i trafiken på grund av en spårvagnsolycka på Avenyn vid Valand; https://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1845602-tva-vagnar-krockade-pa-avenyn
I och med ett spårarbete mellan Grönsakstorget och Brunnsparken (vid Domkyrkan) kunde inte resterande spårvagnar köra någon annan väg; totalstopp. Jag orkade inte gå till gymmet, vilken är en bit, och orkade inte heller slösa massa tid på att vänta på att någon buss/spårvagn skulle gå, så jag åkte hem istället. Rätt typiskt när man faktiskt är taggad på att träna, och så bara skiter sig allt. Men det är tre dagar till på denna veckan, så det blir väl att träna imorgon eller till helgen. Känner mig dock lite slapp... Att träna har blivit som att plugga. När jag inte gör det får jag lite dåligt samvete. Ibland har man nog alldeles för höga krav på sig själv, iallafall jag... 
 
Ikväll blir det i vilket fall som helst jobb, men nu blir det en snabbdusch och mat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0