En vinflaska senare

Riktigt go grillfest! Hade otroligt roligt och det var så mysigt! Trodde inte att så många i klassen skulle komma; och nästan alla gjorde det! 
Åt god grillad mat och drack lite grann. Klassen är så flummig och rolig dessutom! Det var helt enkelt underbart! Dock hade jag huvudvärk innan jag åkte dit, vilken förvärrades. Så jag åkte hem innan 12 eftersom mitt huvud bultade så. Migränliknande.. Beror väl på att jag är ledig nu, så ska jag få världens jobbigaste huvudvärk.. Usch! 
 
Fotade en bild på min vinflaska. Eller i... Tycker det blev riktigt coolt! En av klasskamraterna tyckte att det såg ut som en livmodershals som var taggad med GFP. Molekylärbiologi humor? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0