Födelsedagsfirande

Vi åkte till Le Lavandou igår och låg på badstranden en stund. Det var disigt men ändå rätt varmt ute. Jag tyckte att det var skönt att solen inte stod på så mycket. Vi badade också, och det var svinkallt! Men vi var ändå i vattnet en stund och simmade till en liten brygga/flotte som fanns längre ut. Det blåste mycket och var en del vågor så det var jobbigt att simma. Mot stranden var det mycket lättare! Tycker de är så himla roligt med vågor.
 
Vi åt senare på en restaurang på stranden innan vi åkte in till Le Lavandou för att äta glass. De tog inte kort så vi sprang runt i hela stan och letade efter en bankautomat. Länge. Men sedan hittade vi i en och gick tillbaka. Det fanns fyra diskar med glass! Jag valde crème brûlée, choklad och hallonglass. Så otroligt gott! 
 
Sedan åkte vi hem och låg vid poolen (som vanligt). Badade lite, duschade och sedan fixade vi oss. Vi gick till en restaurang som låg i närheten där vi bor. Vi tänkte dricka lite och äta, så beställde in vin, cocktails och lasagne till mig! Riktigt mysigt! Dock smakade drinkarna inte någon alkohol (både bra och dåligt), men den sista jag beställde smakade alldeles för mycket...
 
Idag är det väldigt molnigt ute så det går inte att sola.. Så får väl se vad vi hittar på. Idag är näst sista dagen här =/ Imorgon åker vi hem igen...
 
 Fick en födelsedagspuss!
 
 Fransmän och rondeller alltså...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0