Gelaskin

På http://www.gelaskins.com/ kan man tillverka sina egna gelaskins till sin telefon/laptop. Satt och fixade lite själv och är hur taggad som helst på att skaffa en till min laptop! Lär väl skaffa en med en egen bild till nästa telefon jag köper också. Jag som har fotat en del tidigare har ett flertal bilder som jag är nöjd med. Har redan använt en bild på mina kuber som jag skapade en snygg canvastavla av. Varför köpa tavlor i butiker när man kan skapa egna? Blir mer personligt då. Skulle gärna göra fler canvastavlor med mina bilder men det är tyvärr inte särskilt billigt. Jag får helt enkelt göra det i framtiden när jag har jobbat!
 
Såhär hade jag iallafall tänkt mig att min gelaskin till datorn skulle se ut. Jag är ju en nördig molekylärbiolog och det hade varit kul att sitta med en sådan när man pluggar i korridorerna på Medicinareberget vid Sahlgrenska. Bilden visar agarplattor med bakterier som uttrycker GFP i UV ljus.  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maya Lundberg

Hejsan, vilken fin blogg du har!!
Skönt med sommar eller hur?:D

Svar: Hej! Tack :)Ohja!
Chaiel

2013-06-04 @ 19:48:46
URL: http://mayaalundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0