Godmorgon!

Vaknade av min moster hundar som började skälla av okänd anledning. Och inte slutade de heller! Så fick gå upp till övervåningen och få tyst på dem. Det var nog lika bra ändå även om jag gärna hade legat kvar någon timme till.. Men nu är jag iallafall vaken och äter frukost och dricker redbull. Vet, inte så jättebra, men jag har ingen mjölk så att jag kan dricka kaffe, så det får bli Red Bull. Dessutom är det riktigt gott, även om en varm kopp kaffe är riktit gott det med. Speciellt med marabou-black chokladbitar i! Ska försöka äta upp så fort som möjligt så att jag kan påbörja plugget, surprise! En klasskamrat har lovat att hjälpa mig med några delar jag inte förstår, så vi ska snacka i Skype. Riktigt smidigt faktiskt! 
 
Lekte lite med filter i min telefon i appen Instagraph. Finns tyvärr inte Instagram til WP än. Förhoppningsvis kommer det komma. Med Instagraph kan man iallafall fota, sätta på filter och ladda upp på Instagram, så det är väl inte helt handikappat ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0