Letar resor...

Vet att jag nyss kom hem från Frankrike, men nu sitter jag och killen och kollar resor igen... Vi firar ett år om någon månad så vi vill göra något speciellt, som att åka till London, kryssning till Kiel eller bo på The Reef Hotel. Vi kollar runt lite och jämför priser. Har ju inte så jättemycket pengar nu efter Frankrike och all shopping. Och för att inte tala om hur många gånger vi åt mat på restauranger... Så det blir till att leva lite snålt den kommande månaden tills jag får lön. Jag ska jobba fyra dagar nästa och det ska bli mer! 
 
Jag är iallafall mest taggad på att åka till London. Det verkar roligast. Jag vill ut och upptäcka saker. Sightseeing!
 
Från det ena till det andra! En ny säsong av True Blood har kommit ut! Och Dexter kom ut idag! Nu väntar jag bara på Suits och Breaking Bad också. Måste ju ha något att kolla på i sommar. Har inte sett klart hela Mad Men än heller, men den ser jag nog klart de närmsta dagarna. 
 
 
Firade 11 månader för två dagar sedan. Snart är det ett år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0