Serieilska

Åh, jag blir så arg! 
Jag älskar att kolla på serier. Speciellt om de är bra och man får en "relation" med karaktärerna. Så det absolut värsta som kan hända är när serier, helt utan förvarning stängs ner!
Exempelvis; Heroes, Eureka, Merlin och Terra Nova.
Att House, Desperate Housewives och Smallville har avslutats går ju att förstå då de har pågått i ett visst antal år. Men Eureka, exempelvis, var hur bra som helst. En typisk serie för mig som är dödsförälskad i vetenskap. Visserligen är det en sci-fi serie, men det är idéerna om hur långt man kan gå med vetenskapen, eller drömmen om vad man kan göra med den, som är så spännande och rolig. 
Och sen Merlin. Så otroligt bra! Rolig och älskar karaktärerna. En riktigt spännande serie och huvudpersonen är hur go som helst! Men ska man fortsätta med den? NEJ. 
Andra serier som How I met your mother, och Two and a half men får pågå i evigheter. Men serier som faktiskt är bra och spännande ska man bara stänga ner hur som helst. Inte okej. 
 
Längtar i alla fall till sommaren då ytterligare serier som jag brukar kolla på kommer ut: 
- True Blood (16/6)
- Dexter (30/6)
- Breaking Bad (14/7)
- Suits (16/7)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0