Seven years later...

Handlade tidigare idag för grillfesten vi ska ha på onsdag efter tentan; blev en mumsig entrecôte med vitlökskroketter. Var dessutom hungrig när jag handlade vilket ofta brukar resultera i att jag köper allt jag är sugen på. Vilket inte är särskilt smart... Nu är jag dessutom hungrig igen så det blir väl till att laga mat snart. 
Och lilla jag bara pluggar och pluggar. Har läst allt om och om igen, och kommer göra det minst en miljon gånger till. Jag är så trött på det. Känns som att jag kan det, men jag vet att jag inte gör det. Har ingen lust, men måste. 
 
I vilket fall som helst så hittade jag ett linne jag har haft sedan jag var 14; och som fortfarande passar! Helt sjukt att jag inte har växt mer de sju senaste åren. Minns att det var mitt favoritlinne och jag förstår varför. Tycker att det är riktigt fint faktiskt! Tog en bild i spegeln med min telefon och bröt två av mina regler. Man ska varken fota med mobil eller i en spegel! Men att ta fram systemkameran och hitta något bra sätt att fota med den var helt enkelt bara för komplicerat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0