Stockholm!

Idag bär det av till Stockholm!
Biljetterna är redan hämtade och innan jag åker till tåget ska jag till min mormor för att lämna pengar hos hennes, och sedan ska jag handla resekost! Ska bli segt att sitta i över 4 timmar på tåget men jag har datorn och massa serier med mig. 
Allt är dessutom redan färdigpackat. Kom hem vid halv 8 på morgonen och hällde ut allt ur mina väskor som jag sedan packade med lite linnen och shorts. Ska bara stanna till på tisdag så det är inte så jättemycket jag behöver ta med mig. 
 
Är riktigt trött nu och vill bara sova, men finns ingen tid till det just nu! Dags för mig att promenera bort till min mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0