Arbetsintervju!

Så sjukt galet gott! Fick nyss ett samtal från Clarion Hotel Post (ett hotell vid Drottningtorget i Göteborg) om att jag fått arbetsintervju! Ska dit imorgon på morgonen och jag är otroligt nervös. Hoppas verkligen att jag får detta jobbet så att jag kan få jobba i sommar. Behöver det verkligen! 
Fick även mina CV som pappa skulle skicka till mig eftersom att jag inte har en skrivare själv att skriva ut dem med. Så jag ska gå runt och lämna ut dem någon dag. 
 
Och så har jag dessutom fått två brev från Västtrafik. Skickade in två resegarantisblanketter till dem för några veckor sedan där jag klagade på att bussen var försenad. I breven fick jag två "checkar" som jag kan lösa in nästa gång jag ska köpa ett busskort. Var 50 kr på varje. Tycker det var lite snålt, men man får väl ta det man får. Jag kommer iallafall spara pengar nästa gång jag köper ett busskort, även om jag tycker att de rånar mig på allt jag äger och har varje månad. De stjäl både tid och pengar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0