För mycket att göra, för lite tid!

Suck. Det är så mycket att göra hela tiden! Hinner knappt sova och äta... I tisdags var det inlämning på vår labrapport. Skrev klart den på måndagen och skickade in, hur skönt som helst! Påbörjade den andra skoluppgiften som ska in imorgon och satt och skrev på den igår samt lite idag. Blev klar med den och lämnade in den! Fick resultatet på vår förra uppgift som vi lämnade in för några veckor sedan; 4,5 p av 5! Riktigt gott att ha fått ett såpass bra betyg på en uppgift vi inte riktigt förstod. Uppgiften står dessutom för 10% av det slutliga betyget. Den sista uppgiften står också för 10% av betyget. Tentan kommer med enkel matematik då stå för 80% av det slutliga betyget. Idag hade jag och några andra som inte klarade varken duggan eller omduggan, en pratstund med vår föreläsare för att tala om för honom om vad vi tyckte var svårt. Ingen sa i princip någonting, och så lätt var det! Igår frågade min arbetsgivare om jag kunde jobba idag, vilket jag tackade ja till. Är riktigt trött nu efter att ha varit vaken sedan 5, varit i skolan till ett och sedan jobbat till 10. Turligt nog är jag ledig imorgon! Ska tvätta, plugga och sedan åka och träna. Kommer bli riktigt skönt! Tränade i måndags efter att inte ha gjort det på två veckor, så nu sitter jag här med en go träningsvärk. Vill gärna kunna jobba och träna mer än vad jag gör just nu, men jag har tenta den 5e... Det är lite lockande att skita i den och göra omtentan istället, men då kan jag inte skryta med att jag inte har kuggat en enda gång på två år. Så med andra ord får jag skita i pengar och en välmående kropp de närmsta veckorna så att jag klarar tentan. Nu ska jag minsann ta och sova, känns som att jag förtjänar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0