Godmorgon!

Är ledig idag. Men uppenbarligen är jag ändå vaken vid halv 8 på morgonen. Sov hos killen inatt och han åker till skolan i Trollhättan så vi går upp 5 på morgonen. Ganska så jobbigt, men jag har vant mig nu! Min dygnsrytm är såpass bra att jag vaknar tidigt på helgen, och somnar tidigt på helgen. När jag är ute och ska festa efter att ha gått upp fem varje dag blir jag huuur trött som helst på kvällen och vill bara sova. Och då är jag trött redan vid 10 på kvällen! När man är trött blir man dessutom väldigt tråkigt, och ofta i mitt fall blir det att jag blir grinig. Men jag går faktiskt hellre upp fem varje dag än att sova bort hela dagarna. Man får så mycket gjort då! 
 
Nu återstår ett litet dilemma för mig. Funderar på att lägga mig och sova en stund innan jag ska plugga eller om jag ska börja direkt. Just nu är jag så trött att jag inte vill göra något annat än att sova... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0