Just another day...

Pluggade inne på universitetet idag med ett par klasskompisar. Vi gick igenom en övningstenta tillsammans. Tycker verkligen om att plugga i grupp eftersom man kan diskutera fram sig till svaret. Alla kan dessutom olika mycket på olika områden så man lär sig det andra kan bättre, och lär ut de som de inte kan. Efter plugget tog jag en sväng till min mormor och hälsade på. Bussen till centrum var försenad så jag missade min andra buss. Passade på att promenera hem och tog en sväng till min mormor. Skulle dessutom hjälpa mamma med att fixa något hos henne. 
 
Och nu är jag hemma hos min kille, som jag inte träffat på två dagar (!), och pluggar, samtidigt som jag kollar på Mad Men. Det är väl inte särskilt ultimat att plugga och kolla på en serie samtidigt... Men det är mysigt och går faktiskt mycket bättre att plugga. Om jag dock får problem med att koncentrera mig pausar jag avsnittet.
 
Som jag tidigare nämnt avskyr jag bioinformatik. Jag måste dessutom klara tentan eftersom att den för det första är på 15 hp, och för det andra så orkar jag inte göra en omtenta på den, och vara tvungen att plugga om igen från början... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0